2015年3月29日 星期日

新玩具到~~ ANOVA sous vide低溫慢煮機 (慢煮溫泉蛋、腩排和牛扒)

慢煮哩家嘢我都時不時會玩,
用Miele steam oven慢煮三文魚,
之前都有post過食譜上黎。
但最近我又迷上另一部家用式低溫慢煮機,(台灣叫舒肥低溫恆煮機)
牌子叫: ANOVA
啱啱網上做緊特價,
所以嗱嗱聲訂番香港囉~~

慢煮嘅好處係可以用50至80度嘅水溫,
將放在抽真空袋嘅食物用一段時間低溫煮熟。
取出後再用大火略煎便可以上碟。
做出黎嘅水準,真係同酒店有得揮。

另外我仲買埋Sous Vide supreme 抽真空機,
其實先前都有個韓國牌子,
用黎抽乾果類嘅食物效果好好,
但抽有汁嘅肉類就麻麻地,
攪到成機血水或汁。
我見好多人都會用密實袋,
但個人覺得要慢煮十幾個鐘,
用膠袋好似唔係咁安全。

裡面包埋12個真空袋


當全部嘢準備就緒後...
可以開始喇~~

由美國訂返黎,3日已經到屋企喇~~
包裝係圓筒型,未拆開都唔知係乜東東??



圖中上面數字係會不停跳至你選擇嘅溫度。
攝氏或華氏都可以。
另外亦接駁到手機藍牙,
隨時預較煮食時間和溫度。
提供嘅配件可以將慢煮機安裝在任何煲內(高身), 
到咗預設嘅溫度後就會響,
提示你要放入食物。
跟住就乜都唔駛點理。
但如果要慢煮十幾二十個鐘,
就必須要中途加水。


收到貨後大部份人都會做溫泉蛋試下(我都唔例外)
我用63C 煮50分鐘。溫泉蛋完成~~

只係加咗少少豉油已經好夠味。


如果想再熟啲,就自己加時間喇~~

跟住到慢煮牛扒,
先用抽真空袋包好,
用了55C慢煮45分鐘(牛扒厚1.5cm)

拎出黎之後,
燒紅個pan,再每邊煎約1分鐘。
切開睇睇,裡面粉紅色,唔會標血水,
簡直係勁呀!!

加埋汁,食落又嫩又滑。
今次我係買紐西蘭肉眼扒,
如果平時就咁煎,都會un少少,
但今次改用慢煮,
食落完全唔同,
唔會失禮添~~
咁唔駛下下買貴牛扒啦!

輪到豬肉,用了75度低溫慢煮5個鐘,跟住再煎靚兩面。

雖然係豬肉,用低溫煮都熟㗎,食落冇渣,又滑,超正!!!


以後請朋友黎食飯,
可以預先慢煮好,
慳好多功夫呢!
另外如果慢煮好嘅食物當日食唔晒,
可以原袋放入雪櫃,
keep到幾日。
而家啱啱係阿仔測驗週早放學,
我都係之前煮埋放入雪櫃,
到佢食午餐叫工人姐姐煎番靚就可以開飯!!
你話幾方便呢~~

我仲試埋三文魚,
都係咁正。
稍後時間會再試埋其他肉類,
有機會再同大家分享~~





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

20 則留言:

  1. 請問您買果時特價幾錢度^0^?
    係返Anova 個網度訂^___^?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得幾錢喇,只係記得係原價再減$25USD。喺番Anova網址訂㗎。

      刪除
  2. 特價後幾多錢?我都諗緊買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得幾錢喇,只係記得係原價再減$25USD。

      刪除
  3. 係佢個網訂返黎香港(uk plug + 計埋運費) 要USD$298.99
    唔知有冇其他地方訂係平啲啲

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. http://store.anovaculinary.com/products/anova-precision-cooker?utm_source=adroll&utm_medium=cpc&utm_campaign=bof-luvdad

      刪除
    2. 而家父親節有50美金Discount呀。

      刪除
    3. 請問 Sous Vide supreme 抽真空機好用嗎?醬汁會否容易被抽出來飛濺至機身?謝謝

      刪除
  5. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除