2013年10月8日 星期二

Bosch M8 - Pizza (附食譜)

我諗大家都會同我一樣,
去Pizza hxt最多,
唔係我鐘意食,
而家家中最少嗰兩位至愛去。
但有冇發覺佢地賣嘅pizza越黎越細,
我直頭覺得佢地大批似regular,
價錢又唔平。(都要成百蚊㗎)
咁啱阿仔又向我投訴話食中餐食到好悶,
問我可唔可以焗pizza佢食。
當然無問題,留係屋企食咪仲好,
又可以慳錢,又可以放自己喜歡嘅餡料, 
最重要係忙於溫測驗,真係邊度都冇得去呀!!!

今次我都係睇書學番黎, 大家最要留意係水份, 切記唔好一次過放晒入去, 唔係好難上勾,打唔到麵糰。

阿仔一個食咗兩大件,勁!!




加咗芝士喺邊位,進行第二次發酵。



發咗約20﹣30分鐘,可以入爐(我係預先焗好批底,等開飯前再放餡料和芝士焗)


起絲,正!!阿仔話似出面街嘅水準。

我食左細細片咋,脆脆嘅批底,我至愛~~

Pizza食譜 By Gloria Fung or BullBull自家廚房 private kitchen)
份量:
高筋粉 250g
13g
5g
奶粉5g
橄欖油 20g
即溶酵母 4g
130-140ml

pizza 餡料:
火腿、蘑菇(先炒熟)
菠蘿 切粒

做法:
1. 打好麵糰,進行第一次發酵。(我用Miele發酵用40度約45分鐘)
2. 發酵後,分成兩份,醒麵糰10分鐘。
3. 放入圓焗盤(有多可以做到一個大一個小size),邊位放入片裝芝士,再反摺,令邊位變芝心。
4. 進行第二次發酵,室溫大約2030分鐘 (不要發得太漲),塗上橄欖油。因為我係預先焗定批底,所以用200度焗7-8分鐘(半熟)。
5. 先塗油,再加蕃茄醬(我買現成),再加入pizza芝士,最後鋪上喜愛嘅食物(我今次加了火腿、菠蘿、蘑菇),再鋪多一層pizza芝士。
6. 200度焗至面頭嘅芝士變金黃色,即成。(因為餡料已全熟,批底又半熟,所以焗嘅時間唔駛太長)

               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言