2013年11月26日 星期二

Little Paris Kitchen ~ Rachel Khoo 的食譜 ~ 迷你朱古力泡芙 Chocolate Puff

最近迷上睇Rachel Khoo的飲食節目。
其實明珠台有播,不過我真係頂唔住個女配音員,
把聲太尖,一路聽一路打冷震。
Rachel 一共出咗兩本Little Paris Kitchen系列嘅書。
我就買咗佢第一本。
佢本書真係好鬼厚身,
食譜種類包羅萬有,
加上佢又會介紹下當地人飲食文化,
所以唔似一般嘅食譜,
非常多嘢睇。
另外佢嘅做法非常簡單易明,
材料亦唔算難買,
大家有興趣不妨買番本睇下~~

我就揀咗佢其中一個食譜試做。

迷你朱古力泡芙
(佢個名係法文,我都係改番個自己容易明嘅名)


一口一啖,下午茶超正!


迷你朱古力泡芙 (食譜參照Rachel Khoo)

材料:
水 125ml
牛奶 125ml
牛油 100g
鹽 1tsp
糖 1tsp
高筋粉 170g 
蛋 3隻 (大size,如果係中size改用4隻)
icing sugar 適量
烘焙朱古力粒(不溶) 適量

做法好簡單:
焗爐預熱180度。

放入牛奶、牛油、水


用中火煮溶所有材料(要不停攪捲)

離火一次過加入所有高筋粉

開中細火,不停攪拌,直至麵糰變不黏煲底。
(開始練習手臂力喇!!)

當麵糰變暖可以加入雞蛋。留意要逐隻加,攪勻後再加第二次蛋。

起初麵糰和蛋會分離,但放心再用力攪多幾下就可以混合。

攪到好似圖中嘅粉漿已經OK。

用5cm嘅圓咀以90度直角唧出,每個距離約2cm。

先灑一層糖霜

再加朱古力粒,之後再灑多一次糖霜就可以入爐。

焗約20﹣25分鐘
我屋企兩個焗爐,一個要焗20分鐘,另一個要焗25分鐘,自己執生。


出爐喇,個個肥嘟嘟。我偷食咗幾粒。
正到不得了。

用埋LC 花花碟裝住...幾靚。


第二日原本全滿嘅食物盒只係剩番1/3咋。
你話幾受歡迎呢!

**隔日食只要放入airfryer 以150度焗4﹣5分鐘,就可以變番外脆內軟。

試後感:Rachel嘅食譜係得㗎,而且仲幾好味添,
下次我會再試埋其他菜式,諗起都流口水呀!



               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言