2013年12月5日 星期四

ABC cooking studio 體驗課程 ~ 肉桂卷和火腿沙律包

從雜誌中得知ABC cooking studio會在香港開已經好興奮。
見到佢地提供一次式體驗課程只係$200(只供12月份和已在facebook 讚好),
點都要去試下啦。
聽到人地講由早到晚都打唔通個電話,
咁我姑且試下打,點知打第二次就得咗。
接電話嘅姐姐仲好有禮貌解釋我聽,值得一讚!

因為我比較心急,
所以昨日打電話,
今日已經黎上堂喇~~
(我仲拉埋我阿媽一齊去~~)

講番地點,ABC cooking studio位於尖沙咀K11,
不過我住得比較遠,好彩ABC好近MTR站,
所以都算就腳。


一入到去,真係非常舒服,
地方大,又整齊,
所有老師都著得好prof㗎。
佢地分開兩間房, 大嗰間就係比做包和蛋糕用,
細個間就係做料理。


如果喺正最中間嘅大枱學煮嘢食,
上面會有cam影住,
咁大個電視機一定唔會睇漏眼啦!



去ABC上堂,係唔駛帶嘢㗎,
圍裙、材料,樣樣幫你準備好。
又有locker比你放個人物品,
完全唔駛你費心。





今次體驗課程係做兩款包。(除咗包仲可以選擇做蛋糕或料理,但每人只可以三選一)

﹣﹣>肉桂卷和火腿沙律包,課程只需兩小時就完成。
做好之後,老師仲好細心幫我地包好拎走,完全係貼心嘅服務。
佢地仲提供好多唔同款式嘅包裝紙,自己可以任揀。
做好送比老公或男朋友都得喎。

哩個焗爐焗包包嘅顏色唔錯喎。
而且連發酵都可以做埋。
香港好似都有類似款式賣。

講到課程嘅價錢,可以package買,或最少六堂咁買,
唔可以只買一堂㗎。
同埋如果上晒所有課程後,
可以另外比$8000考試(無限次考,直至合格為止),
合格可以有証書,
到時可以明正言順用ABC 嘅食譜出去自己開店或開班授徒。


雖然價錢唔平,
但咁嘅環境同質素, 
又真係幾吸引。

而家因為新開店,
如果12月前參加正式嘅課程,
可以免入會費($800),
有興趣嘅blog友,快嘅打去book個時間玩下啦!!
Tel: 23367022







               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言