2016年8月15日 星期一

BRUNO Hot Plate 多功能電熱鍋 ~ Rice Burger 米漢堡

之前V仔個post有提到我會介紹一下最近在日本非常hit嘅BRUNO Hot Plate多功能電熱鍋。
不過因為小朋友放暑假, 實在冇時間慢慢寫blog, 
不過我又真係好想同大家分享,
啱啱自己又入咗個新模,不過就先介紹哩個模先啦,
遲啲先再寫其他模嘅用法。

BRUNO真係好正,
正嘅程度係我會放在最容易拎嘅地方,
一拎就可以用。
以前用過類似款TEFxx,
但都冇哩個咁好,
火力夠而且均勻。

因為係日本買,
當然要拖牛,
所以我已經長期放了隻牛在旁邊方便隨時用。

今次哩個模係有六個圖格,
最適合做rice burger。
不過今次因為冇出街買生菜,所以我改用雞蛋(乘機可以試下煎蛋),
成品同街係冇分別。

我今次煮了一杯米(用泰國金鳳米),
先濕手再把已攤凍嘅飯搓成圖型,
再放入已加熱至High和掃油嘅模內, 
用匙(要濕水,唔係會痴到阿媽都唔認得)大力壓扁。
先煎好一邊,另一邊就掃Teriyaki sauce。
因為見到仲有兩個空位所以打多兩隻蛋加料。(順便試下煎蛋好唔好用)


反轉又再掃Teriyaki Sauce在另一邊
 記得雞蛋都要反㗎!
煎至金黃色就拎出放在碟上。

轉用平底模,放入洋蔥和紅蘿蔔絲絲炒至軟身,
在另一邊加少許油放入牛肉(牛肉先加入少許鹽和黑胡椒粉醃片刻),
炒到熟就再加入少許Teriyaki sauce(約2 Tbsp,視乎咸度啦)
炒勻後放在碟上。


跟住進行併合,
我自己先放蛋再掃sauce,
跟住加入洋蔥和紅蘿蔔絲,
再到牛肉。

阿仔食咗一啖話點夠可以咁正㗎?
同街一樣咁好味。
我自己會將佢地唔多like嘅蔬菜放埋入去,
佢地兩個不知不覺間就食晒落肚。

係唔係好容易整呢?
我下次會自己做漢堡牛肉,
嗰模嘅size剛剛好,
你話幾多用途呢!
我會慢慢發掘啲新用法~~
諗下都覺得好開心~~

唔記得講啲蛋好得,
就算我反都唔容易穿,
煎完似足M記嘅水準。





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我 Pls click~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言