2017年4月2日 星期日

recolte 日本小家電 ~ CotoCoto日式電飯煲(附做法:慢煮蕃茄醬忟牛肋條)

真係忍唔住喇,
以我咁鍾意試新嘢嘅性格,
睇到萬O有recolte小家電換購,
忍到今日先走去換其實已經係好遲,
日式小電鍋已經冇晒貨,
不過見到CotoCoto日式電飯煲幾得意,
就換佢啦~~

包裝盒都已經吸引到我

配件唔多,飯勺、防燙夾、蒸盤,全部細細件

另外附送食譜,有成40個餸,印刷好精美

分為:基本模式(BASIC)和慢煮模式(SLOW)



回到家乜都唔做煮落飯先,
用咗一杯日本米試用,
睇咗說明書加水就煮得飯好似好方便喎。
我煮日本米係冇事先浸米,
洗完就跟煲內嘅指示加米水,
按下基本模式(BASIC) 40分鐘就煮好。
煮出黎嘅飯比較濕,下次要減水,但食落都唔錯,抵讚。



煮好飯又試下用慢煮模式(SLOW),
見到有牛肋條、洋蔥、紅蘿蔔、蕃茄醬、雞湯,
就試下慢煮牛肋條。
用了2小時煮.......

見到屋企有乜就煮乜啦~~哈哈~~

牛肋條先出水,再把所有材料放晒入去
(留意要在電飯煲內膽先加入200cc水)

加入半樽蕃茄醬和少許雞湯(冇雞湯可用水代替)

按下慢煮模式(SLOW)2小時
中途我加咗1次水

煮好喇

雖然今次都係是旦煮,但出黎效果好好喎,
炆得好淋呀,唔駛加鹽已經夠晒咸。

真係幾好玩,
細細部又方便收藏,
我又要動動腦筋設計下食譜先得~~

睇下可唔可以換埋日式小電鍋,
有再同大家分享下用後感啦~~








歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我 Pls click~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言