2014年1月31日 星期五

ABC cooking class ~ 綠茶蛋卷+芝士蛋糕+料理

我自己本身 已經識得做蛋糕,
不過又想學下其他國家嘅做法,
增加自己嘅知識和經驗,(學吓人地嘅長處嘛~)
所以報咗上ABC cooking studio嘅cake+料理嘅課程。

我喜歡ABC嘅環境,
令我覺得好舒服。

不如比大家睇下我做山黎嘅成品啦~~


 老師都讚我做得唔錯~~
原來日式做法同港式好唔同。複雜少少,但都唔算難做。

我真係一個勤力嘅學生,
返到屋企再做多一次,
咁就唔怕會唔記得啦~~
另外亦好開心,唔多鍾意食甜品嘅阿Do,
居然讚話係神級之作~~
我仲以為自己耳朵有問題添~~


仲有cheesecake, 加埋自加製藍梅果醬,好夾。

又黎做多少次,今次送咗比朋友,評語係「仲有冇多一個呀?」

當然仲有第一次上體驗班學嘅手搓沙律火腿包啦!!
返屋企實習過兩次。屋企兩個小魔怪同我日日清晒~~(每次做六個)

仲有料理堂學嘅日式雞肉免治+沙律+溫泉蛋+日本年糕。


返家實習,

另一款,薯仔牛肉+綠茶mousse+魚旦+黑豆飯。

又到練習時間~~

每人一份,份量啱啱好,飽晒~~

               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


沒有留言:

張貼留言