2014年2月4日 星期二

My first Le Creuset PINK stockpot ~ 靚湯一煲

終於等到香港有粉紅色stockpot~~
之前只係見到台灣有,
但每次我老公去到台灣,
都係冇貨......
註定我同佢無緣....><"
點知今年情人節,
香港LC有入哩一款煲做promotion,
雖然要一套咁買, 加埋兩隻碗要$1268, 
但我都係忍唔住要帶佢返屋企!!!!


我坐老公順風車,大約十點半已經到咗中環LC, 
前面得一個人排隊咋。
傾下偈、上網、時間過得好快~~

一入去已經order, 
話咁快可以比錢走人,
效率好高呢!

返到屋企已經等唔切拆出黎影番張靚相,
我仲已經買埋料,
今晚同個煲剪彩~~

又係時間要構思一下可以煮啲乜~~


後記:即晚已經煲咗一煲靚湯, 
仲寫埋比大家睇下,
煲咗兩個鐘後水份流失咗幾多。
都唔算好嚴重,
一家四口都飲唔駛呀~~
不過只係睇住個煲,
發夢都會笑!!






沒有留言:

張貼留言