2014年8月5日 星期二

Le Creuset skillet ~ 粟米蝦餅 (附食譜)

諗要做一個餸啱小朋友又要啱大人又要簡單又要好味真係好難!!!
有時真係要去到街市睇到咩先買決定煮乜。
不過夏天要去濕街市真係好辛苦,
又熱又焗又濕......(死得)
所以我就用咗極速左睇右睇,
終於比我見到目標......
叮一聲...(眼睛發光)
有啲啱啱瓜咗老襯嘅肥蝦...仲要係 $20一兜
我唔客氣咁買咗兩兜...

返到屋企又要睇下個廚櫃有咩存貨。
好...就用罐頭粟米粒啦!!!

用咗我好鍾意嘅LC skillet去煎,
因為LC好傳熱,所以煎出黎嘅蝦餅顏色好平均,好快攪掂。


又快攪掂又好食,
阿女一個食咗4件呀。

粟米蝦餅:(By Gloria Fung/BullBull自家廚房private kitchen)
1. 蝦先洗淨去殼挑腸,用隔油紙索乾. 
2. 用刀背拍扁,加入鹽、胡椒粉、麻油,用同一個方向攪至起膠。
3. 罐頭粟米粒抹乾,加入少許粟粉攪勻,再加入蝦內。放入雪櫃雪一陣會令蝦肉更彈牙。
4. 跟住我用LC  skillet煎,因為傳熱好,煎嘅顏色好平均。

**記得用匙整成波型,放入鑊後就壓平。**

歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言