2014年7月31日 星期四

Le Creuset and Toshibo水波爐 ~ 紅酒炆牛尾/ 泰式豬頸肉 (附食譜)

清雪櫃嘅時間到喇~~
好玩之處係見到乜就煮乜,
即係話好唔好食都一餐啦~~
拔...我又唔鍾意咁喎,
都想比啲心思煮番好餸比家人食。

先搵下凍格有咩先~
有一包上次去超市買嘅牛尾,
仲有煙肉、紅椒、黃椒、薯仔、紅蘿蔔、洋蔥...
就煮一味紅酒炆牛尾啦。

另外又見有塊豬頸肉(比手板大少少),
可以用黎試下我部T仔嘅其他「分唇」喎...

好,就咁開始啦~~

**我用LC 22cm round 煲**

牛尾先用抺乾,再用鹽和黑椒粉略醃片刻。
跟住撲上麵粉,開火煎至轉色。取出。

見到屋企有咩配菜都可以放入去(例如:西芹、洋惹、紅蘿蔔),炒大約8分鐘至香味出。
唔好意思,有個step我忙記影相,就係炒下啲煙肉條(約4塊)。

加入紅酒約200ml, 滾起後加入茄膏約2湯匙,攪勻。
再加入500ml牛肉湯和Oregano1茶匙,Thyme1茶匙。

加入之前已煎好的牛尾和煙肉和香葉數片,滾一陣。
如果係用煲就慢火炆約2個小時(最好中途熄火焗一陣,再開火炆)至焾。
我就用咗Toshibo焗爐(任何焗爐都得),原煲加蓋用160度焗約2小時。

2小時後...開蓋睇...用針拮下牛尾睇下夠唔夠焾。唔夠可以開細火加蓋再繼續炆多一陣。

如果想啲汁濃啲,可以打開蓋用細火煲到想要嘅杰度。(中途要攪,避免痴底)

送飯一流,改用意粉都正㗎。
可以早一晚煮定,
翌日再heat番做晚餐亦可。


到豬頸肉出場。
我掛住整冇影step, 不過好簡單,
就咁睇字都明。

材料:豬頸肉(比手板大少少),約1.5cm厚
做法:
1. 先用魚露1.5至2湯匙(視乎魚露嘅咸度)、檸檬汁1湯匙、糖1茶匙
醃最少1小時。
2. 入爐前先抹乾豬頸肉,再用T仔嘅過熱水「分唇」200度焗20分鐘。可以用針拮冇血水就可以拿出。
3. 因為要快,我冇自己調汁,改用普通泰式雞醬點豬頸肉食。


又軟又滑又多汁嘅泰式豬頸肉出爐喇~~


歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言