2014年11月2日 星期日

Natalie豎琴日誌(第一至三堂)

囡囡轉眼間已經三年級了~~ (我又老咗喇~~) 
開學已經三個月,
功課亦比以前忙...(多到令我頭痛(−_−;))
見到佢有時讀到好辛苦真係幾慘。
所以我一路都係比佢上啲佢有興趣嘅課外活動去減壓,
例如:畫畫、跳芭蕾舞、鋼琴。
但其中有一項課外活動我一路都唔比佢玩...就係豎琴。
豎琴其實係好難學㗎!
因為係用手指撥絃,所以會好痛...唔止痛仲會脫皮。
我就係擔心佢怕痛而三分鐘熱度...所以唔比佢學。
而且學豎琴嘅學費都幾貴㗎...(荷包會好傷)

不過今次見佢好有決心想學,
而且比佢試堂後,
老師嘅意見係佢嘅手指好適合彈,
手指夠長,指頭有肉,指甲又唔係生得好出。
加上佢讚囡囡專注力強,記憶力好,
令我更有信心比佢試下。

除咗第一堂試堂我可以入去全程睇, 
之後正式堂我只可以最後5分鐘入去,
遲啲就冇得聽。
聽落好似唔多好...又唔知個女學成點?又唔知佢應該練習啲乜?
但老師解釋我知,
唔係個個學生嘅家長都冇得入,主要係睇番小朋友
由於佢覺得阿女可以handle到,
而且比佢自己試,唔駛依賴媽咪幫手,
咁會學得快啲。
不過我似終都有啲唔放心,
所以練琴嘅第一次,
我暫時都會跟埋入去聽(我自己鋼琴底所以聽音冇問題)
跟住就由囡囡自己練。

由於囡囡仲細,而且仲係初學,
每次只可以彈半小時,(手指仔頂唔住)
一個星期上一堂加埋練習兩堂,加埋都係個半鐘。
遲少少就可以加多一堂練習即一共兩個鐘。

因為都係啱啱開始學,
唔會買琴住,
但我都有問老師一啲簡單資料,
再上網睇下......真係唔得了......要成三萬五千幾蚊(仲要係做緊特價)
如果唔肯定囡囡係唔係長期有心機學,
都係去琴行練住琴先。
不過每次車程連埋練習都要個半鐘呀...
非常浪費時間!!
屋企有琴就可以慳好多時間。
唉...真係兩難呀...
我都問過租琴,
大約都要成千蚊一個月...... 
二手琴都唔平......
我仲未諗掂條數呀。
唔理咁多,
再過幾個月先諗啦~~

先睇下囡囡第一堂學咗啲咩先~~

幾開心呢~~夢想成真喎~~


第一堂後第一次練習。
只學單手撥弦,學了Mary has a little lamb。


第二堂就要雙手一齊撥弦。


第三堂學嘅有啲唔同,要左右手一齊用。
 同埋主力練習用三隻手指發力。
豎琴係唔會用尾指㗎,因為冇力嘛。

其實每次練習完, 手指仔都會超痛。
老師話起碼半年後就會好啲。
今次因為係囡囡自己要求學,
所以就算幾痛都會死忍。
好!!媽咪一定會十卜到底!
最多返屋企再塗啲lotion潤一潤(^。^)

我會盡量寫下囡囡學豎琴嘅趣事(可能對佢係苦事...(¬_¬))
等佢大個睇番啦~~




2 則留言:

  1. 不論幾辛苦都要堅持落下學呀:D
    學有所成再諗返過去就知道自己冇白費架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 囡囡話就算甩皮都唔緊要,一定要會堅持住!等佢學識就再教我,可以二重奏。

      刪除