2014年11月17日 星期一

Brod & Taylor 發酵箱 ~ 香腸包、小餐包、咖喱包

有留意開我個blog嘅朋友仔,
一定有見過我幾個月前曾介紹過B﹠T發酵箱~~

而家天氣開始涼了,
做包發酵嘅時間又長咗,
係時候入番部幫下自己啦~~(笑)

有時做包我都會用Miele stream oven 40度發酵,(最低係40度)
不過今次用日本白神酵母,
最佳發酵溫度係35度,
啱啱Brod & Taylor可調較嘅溫度可以 由21至49度,
哈哈......35度無難度啦~~

今次我一個麵糰做咗三款包:
香腸包、小餐包、咖喱包


搓包之前砌好部機。
水放在中間附送嘅細盤內。(好少水就夠)

白神酵母就用35度發酵啦。
如果普通即溶酵母就40度最適合。

今次係手搓麵糰~~


攪好麵糰直接放入去, 
因為係透明,所以放咗入去睇已經好清楚。

發到兩倍大就可以可以拎出黎。 (40分鐘)

做好造型之後,又再放入去作第二次發酵。
今次發20分鐘。

其中一個我做咗咖喱包,(炸包)
另外四個做腸仔包(雪櫃剩番4條香腸咋),
同三個小餐包。
用Toshibo 水波爐焗190度12分鐘。
顏色好靚呀~~

媽咪今日上黎睇做包,
佢見到部機都讚不絕口,
話收藏容易。
哈哈哈...睇黎我都要買部送比佢做生日禮物~~

大家有興趣直接打去ACE KITCHEN LTD
搵Frankie Chu (Tel:60174957)
佢會好詳細解答到大家嘅問題~~





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

6 則留言:

  1. 我諗住用P仔打麵團,Miele 發酵
    但焗爐送人了,如用airfryer焗,可能要分段焗,那麼未焗的麵團是否應放雪櫃呢?

    回覆刪除
  2. thank you ~~~台灣105t會唔會甩漆?日版真係好過台灣版?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗咁耐冇甩過喎。其實日版同台版功能都係一樣,所以我個人覺得兩款都係咁好用。

      刪除