2014年10月28日 星期二

芝士蛋糕~最美味

最近都係主力係做麵包,
好耐都冇焗過蛋糕喇... (懶)
早上起床心癢癢,
好想做過芝士蛋糕食下~~

其實我個人比較偏愛食焗嘅蛋糕,
mousse反而麻麻地(只係其中幾款較喜愛)
所以一見到芝士蛋糕就會兩眼發光...(^o^)

今次搵埋個工人幫手用手機app影咗個video,
唉...其實都係影幾個鏡頭,
我都比個工人激死,
叫佢開始佢又唔開始,
我未準備好佢又撳start...
take咗唔知幾多個shot先攪掂...((~_~;)

之前都有post過,但今次我覺得做得比上次靚!

唔好意思,因為主力影video,
冇乜點影相呀~~



好彩影出黎都見得下人...

我做好冇獨食,
切咗一半比媽咪細佬,
自己一個食晒唔得了呀!


歡迎大家上Bullbull自家廚房﹣Private kitchen留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言