2014年12月13日 星期六

ABC cooking studio 麵包和蛋糕 ~ 畢業之作 fruit tart 、炸冬甩、炸咖喱包、紅豆和白豆蓉包、焦糖mousse

轉眼間去ABC上堂已經一年了~
蛋糕的Licence也考了呢~~
不過麵包仍在上master course,
料理都係繼續進行中~~

我主要係去K11上堂,
PMQ咁耐只係上過兩堂咋,
似終交通比較唔方便嘛。

上到去感覺很開心,
同啲老師好似朋友,
大家上堂有傾有講,
有時又會認識到新同學。
其實湊小朋友都好有壓力㗎,
上到去可以好好放鬆一下,幾好㗎~~

今次放多幾張相上黎同大家分享下製成品:

畢業之作~Fruit Tart。

又點少得聖誕麵包呢!!(兩個都係㗎)
細個款唔係蛋糕,而係介乎蛋糕和麵包之間嘅口感。

睇真啲質感好軟~~
因為今次麵糰好大舊,又要搓十成,
所以要用好大力氣呀!!


哩款係德國麵包,有啲似Pretzel bread,
睇下顏色係唔係好深呢?
唔係焗燶呀,
而係先用流打水煮過再焗就會有哩種效果。

做型唔難攪,介花先難攪,
唔可以介咁深,
否則焗起會開到好似朵花了~

哩一款炸冬甩和咖喱包絕對係驚喜之作!
用上白神酵母,好香呀!!

金黃色~~

食完實肥幾磅。


自己減少糖霜,
唔想小朋友食得咁甜。

回家一日內食晒,所以再做多一盤(雙倍份量)

唔用糖霜喇,改用砂糖。
(我個人都係鍾意傳統啲用砂糖)

睇下外脆內軟,絕對會食上癮!

仲有紅豆蓉和白豆蓉粟子包


造型非常有和風味道,
好似日式菓子呀!

我唔係咁鍾意食白豆蓉,紅豆蓉啱我多啲!

哩款mousse蛋糕,我囡囡好鍾意食,
我問佢有焦糖(我煮得苦一點)會唔會覺得苦,
佢話唔會,可能因為太甜啦,苦少少反而可以中和啲甜味,
好食!

8件都唔係幾夠分添~~


因為太多相喇,
所以我決定麵包和蛋糕一齊放在一個post內,
料理另外再開post,
有興趣就入黎睇啦~~





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

4 則留言:

  1. 好靚呀...一定好味過出面賣個d ^^

    回覆刪除
  2. 你好呀,制成品好靚呀!! 我依家都起ABC上緊料理班希望可以考到料理證書,想問一下ABC證書既考試程序係點架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係麵飽和蛋糕考了licence,料理冇呀,唔知係唔係一樣呢?主要係最後一堂個老師會教你做法,但唔會好詳細。。。。因為有啲Step 之前已教過,所以唔會重複。同埋要做一份卷(事先會比你)佢之後會比分,就係咁簡單。

      刪除