2014年12月16日 星期二

ABC cooking studio 料理篇 ~ 俄羅斯餐、蘑菇白汁手打意粉、日式鴨胸肉配手打蕎麥麵

又到料理篇,
因為太忙嘅關係,
我而家好多時都會group埋一齊先放上blog,
慳番啲時間。


今次主要係學手搓意粉,
原來都唔容易搓,
粉糰又硬,
要用雙倍力先搓到。
煮完我覺得硬咗啲,
食唔慣呀,
下次煮要再耐啲先夠。

雞扒好簡單,只係用rosemary和蒜片等材料醃。
我最欣賞反而係薯仔,
吸盡雞油,
又香但又超肥!!

之後回家再煮,因冇時間搓粉,
所以用百德XX意粉頂替,
其餘就跟番食譜...好快開到飯。

又到俄羅斯餐~~
其實我前年曾經去過俄羅斯,
食過正宗嘅俄餐,
同哩款係完全唔同。
只係個湯用咗紅菜頭煮,
同埋薯仔上有啲sour cream叫做有啲似咋。


用高麗菜包住免治肉,
再用高壓煲煮幾分鐘,
加埋茄汁(個汁可以用作茄汁意粉)。
隻蛋係多出,
唔好浪費放埋上去食咋。

講真,個湯真係唔多掂,
啲味怪怪,飲兩啖就放棄喇。
薯仔就幾好味~~

個炸包係我地全部人一致讚好!!

又係搓,不過今次係搓蕎麥麵,
仲有鴨胸肉+汁。


肉碎炆南瓜

甜品係唔係好靚呢~~
原來要吊起黎雪到硬身。

完~~






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言