2014年12月11日 星期四

囡囡旅行日的便當~~Frozen 的小白

往年囡囡嘅旅行日,
都要家長一齊陪同。
但今年升三年級就唔同喇,
會自己跟學校去...(大個女喇~~)
所以今年佢要求我特喇做個便當比佢帶去食。
因為天氣轉涼,
所以帶便當都唔怕會變壞,
最後上網搵咗個Frozen嘅小白...
其實我對Frozen套電影已經麻目了,
睇咗成百次套電影(陪女睇),
首主題曲聽到發夢都識唱呀......

除咗便當,
我仲要做多一盤日式咖喱魚蛋。
不過魚蛋我就當日早上零晨五點半先起身煮。

講到便當,
除咗飯外,
我仲要煮多個甜蛋和薯仔炆牛肉,
都好多嘢要準備。
最後用咗兩小時先完成。

先切好晒啲材料,煲好昆布湯底

甜蛋就用我上年在日本買嘅新pan煮,
好快攪掂。

我將甜蛋切成心型,另外香腸做八爪魚。

哈哈...放好材料攪掂。
不過因為懶,
冇特別整埋對手,
不過阿女起身見到已經勁開心!!

後話:回家只係剩下一舊飯和一條香腸,
跟手火速清晒喇~~
仲叫我快啲再做比佢食~~

其實做便當真係幾好玩,
不過就真係要用好多時間和耐性,
下次又輪到聖誕節party,
哈哈...做人媽媽真係要萬能,
乜都要識啲~~



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言