2013年9月27日 星期五

Airfryer ~ 蜂蜜捧捧雞腿 (附食譜)

計計吓,真係好耐冇post關於airfryer嘅食譜。
其一係我懶囉,因為airfryer都出咗一段長時間 (連新款都出埋), 
我諗大家都用得佢好熟,
唔駛我再post食譜上黎。
其二,當然因為LC啦~~
又三周年紀念減價,又開倉,
真係分心㗎!!

唔得!懶咗咁耐都要做番啲嘢~~
今次做個啱開party或者係送酒嘅小食
﹣> 蜂蜜捧捧雞腿

我去X寶買咗pack雞腿都係十幾蚊咋,
煮埋都唔駛20蚊,抵過出街食啦~~
不過因為今次嘅雞腿好肥大,
整五舊已夠食~

睇下啲制成品先~~



會唔會食你流水呢?唔怕,記得用埋口水肩就得啦!
一支支方便食,又好得意。
我個仔平時麻麻地鍾意雞,
但佢見到都食咗兩件呀~~

蜂蜜捧捧雞腿食譜 By Fung Gloria參考網上blog友食譜

材料:
雞下腿五隻
(我去佳X買,好鬼大隻,如果係細隻可以做到約10隻)
蜜糖 少許

醃料:
美極鮮醬油20g
蠔油 12g
味醂 15g
蒜泥 2tsp
Paprika powder 5g (如果唔加,雞腿焗出黎顏色冇咁靚,同埋冇咁香)
蜂蜜 15g
茄汁 10g

做法:
1. 先把雞腿洗淨,抹乾。用刀把雞腿的底部斬去,不要斬太短。用剪刀剪兩邊,用手或刀慢慢把雞肉推向雞腿的前端。


2. 加入醃料,最少醃三小時,可以過夜更入味。

3. 入爐前先用kitchen paper抹一抹多餘汁料,用錫紙包好雞腿的尾部。

4. Airfryer 用200度預熱3分鐘,放入雞腿烤20分鐘。最後三分鐘可以掃少許蜜糖。(用普通焗爐也可以,一樣200度焗,時間都係差不多,自己留意顏色)


*熱食最好,非常惹味!!*

歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言