2013年9月27日 星期五

大驚喜~~Samsung Galaxy Note 3 和 LC心心煲

繼上次Samsung S3後, 
今日又收到阿DO送嘅 note3, 
仲係白色,真係十分開心~~ 
其實部s3都開始壞, 好多時都miss call。 
可能因為嘅個原因,
阿DO打比我, 我又聽唔到, 
佢擔心我有乜事, 所以嗱嗱聲買過部新嘅比我。 

又講番我今早起床, 發現床邊有個橙盒, 
哩個盒我一見已經發光啦~~ 
再拆開睇, 原來係我至愛嘅LC粉紅心心煲, 嘩嘩嘩!!! 
係佢由日本訂返黎, 我直頭笑到棚牙差唔多甩~~ 
我又要好忙喇, 要諗諗用花花煲煮啲乜好。

煲煲越睇越靚~~
我之前已經有cp花花煲,哩兩個加埋咪‘花心煲’哈哈...

白色皮底,好高貴呀~~

因為之前用開s3,而家改用note3,覺得個screen好大呀!

今晚我實開心到瞓唔著......

                  歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言