2013年9月23日 星期一

Le Creuset 2013 開倉收獲 (煮湯丸方法)

因為yahoo 要收檔,
唯有周圍搵去邊度開新blog。
最後經朋友介紹, 無錯呀,好似相睇介紹咁...嘻嘻...
搵到哩度。
今次係第一次喺哩邊post,
睇下效果好唔好。

我嘅舊blog地址: yahoo blog~ Gloria DIY ^^

哩個星期係Le Creuset半年一度嘅開倉,
我當然唔會放過買平嘢嘅機會。
上星期六開倉第一日,
我由五點三起身預備三文治做早餐,(仲要預埋朋友嗰份)
朋友老公載我地去。
去到現場已經六點多,
己經有六十幾人排緊。
今次LC嘅安排,簡直係大混亂。
排頭幾位嘅人,公然插隊,由一變四,四變十, 最後變咗三十多人。
原本排第十一嘅人變咗第三十一, 
我地排後嘅人,當然唔駛講,由六十幾變咗一佰。
等咗五個幾鐘,終於可以入去。
但入到去又見到排頭嗰啲人將啲碗碟成幢成幢咁搬晒落地,
攪到我地得過睇冇得買...唉...
LC嘅staff又當睇唔到,真係令人好失望。

睇番我排咗五個鐘後嘅收獲

好多粉色呀~~全部得來不易!!

大花花碟係好好彩有位人兄多出而讓比我。
心心杯好靚,同老公一人一隻。
spoonrest 我一直都好想買,而家$90抵買!


26cm round係幫媽咪買。
上次我買咗紫和橙嘅碗,
今次見到有粉藍色梗係要買啦!

粉藍色長碟放雞翼好靚。
粉紅圓碟就啱啱可以同我上次日本yahoo買嘅趁番一對。

可以上火爐嘅焗盤

心心杯連我細佬女朋友都勁讚~~

哩個crepe pan我好想買好耐,
月頭上LC cooking class之後已經想買,
但要成仟三蚊,太貴喇,
今次開倉居然比我見到佢,仲係賣$650,
唔買對唔住自己。

返到屋企,兩個小朋友已經好想試下整pancake。
我仲試整埋煎蛋和crepe。

其實我去咗兩日, 第二日有埋阿Do陪我。
因為下午四點幾去,都冇乜嘢可以揀,
好彩幸運地買到17 cm oval bb 。

細細個好可愛

即晚開光煮湯丸

煮法: 煲滾水後,加晒啲湯丸入去,關蓋,焗咗15分鐘 。開番蓋煲番滾, 食得。

咁辛苦買到花花碟,當然要留比自己用。
簡易卡邦尼雞肉意粉,
齋睇已經好吸引。
**留意下邊心型焗盤係我之前買落,唔係開食買㗎**
用黎做咗芝士白汁雞肉意粉。





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

11 則留言:

  1. 你真係好有毅力, 抵你買到咁多野, 有花碟心杯

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我都覺得自己勁呀,為咗買好嘢,幾辛苦都頂得住。

      刪除
  2. crepe pan呢個有趣呀!!!!!!!!!!!!!!
    可以自製法式PANCAKE!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好好玩,我仲用埋黎煎薯餅,一物多用!!

      刪除
  3. Hi ~ 花花心心��同杯都好靚呀 ^^
    你個新場都整得好好呀, 繼續加油呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個新場好難攪呀,我都用咗好多時間去砌出黎。仲有好多問題要解決呀,唔係以前嘅食譜就會冇晒。

      刪除
  4. Hi.請問你煤和電是甚麼牌子和型號?

    回覆刪除
    回覆
    1. 電磁爐 Ransonic RIC﹣C26B,煤氣用德國寶。
      問心講,個電磁爐太敏感,成日用布抹都會掂到個制。至於個煤氣爐,質料麻麻,因為會比個工人用所以唔買咁貴,用咗兩年時都仲OK。火氣都夠猛。

      刪除