2013年9月24日 星期二

Le Creuset ~ 炆五花腩 (附食譜)

LC最出名就係鎖水,
炆肉唔駛一路開住火去煮,
反而炆下焗下仲入味。

平日食開五花腩都會好油,
但我今次用LC BIS煮又幾好喎。

睇下相已經令我流晒口水,
唔駛10分鐘,
阿Do已經完全清晒所有。
阿仔同阿女就最Like隻蛋~~

如果冇時間,可以預先炆好,食飯前加熱。
我忙於湊仔好多時都要咁做,
唔係冇飯開㗎喇~~

炆五花腩食譜:

五花腩一舊 (超市買斬好,買兩條就夠)
薑 數片
原粒蒜頭 2粒
蔥2條切段

調味:
生抽2T
酒 2tsp
老抽少許
水約1杯
冰糖 15﹣20g

做法:
1. 五花腩切件先洗淨,煲熱水,放入五花腩煲片刻,拿起。
2. 燒紅鑊,放入腩肉,煎至金黃色,取出。
3. 先爆香薑片和蒜粒,放入已爆好嘅腩肉。再加入所有調味,最後加入蔥,關蓋,用細火先煮15分鐘,再熄火焗至焾(我自己焗大約多20分鐘,中途可以放入雞蛋)。

**廚具:LC18cm BIS**



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言