2014年6月30日 星期一

Toshiba~ER﹣GD400水波爐 (試機~明太子芝士包+自家蘋果鮮酵母)

到手喇~
免費嘅水波爐終於送到我家。
其實我一直都擔心會收唔到,
事關我去咗日本8日,
驚收唔到call又唔送黎要再等多一個月...
好彩最後都收到。

返到香港冇時間即時用,
等咗幾日先 有時間試機。
另外我要先多謝我個朋友,
哩幾日唔喺香港佢幫我養住啲酵母,
冇佢幫手一定死晒。

哩部機點解會免費?
因為我儲印花夠30個,
ABC就免費送咗個水波爐比我囉~~
哩部型號ER﹣GD400,
日本已經好早推出,
而香港代理最近都引入,
用行貨都OK㗎,有保養,
雖然冇而家日本新推出嘅水波爐咁多功能,
但對於我黎講已經夠用啦。

部機都幾深,比我以前個P仔三頻仲要大。
size:W500xD497xH398
容量:31公升 
七種功能:烤焗、燒烤、微波、純蒸氣烹調、變頻式烹調、
過熱水蒸氣烹調及熱風對流烹調 

首先試用發酵功能,先用40度發酵。

今次我用咗自家制嘅蘋果鮮酵母,麵包做起放幾日都仲會軟熟。
食落仲好香~~


用埋Bosch M8幫手打麵糰,快而準!
經過兩次發酵和做型後,
準備好入爐了。
我用咗今次去日本朋友送比我嘅明太子醬,
有少少辣,好惹味。

用咗190度先焗咗9分鐘,
轉一轉盤方向,再焗多3分鐘,
令受熱更平均,
焗起顏色唔錯喎。


所以話用鮮酵母做嘅包真係唔同啲,
撕出黎睇下,軟熟到...

Toshiba仲送咗一本好厚彩色使用說書和食譜
跟住做都有排你玩呀。
值得一讚,
書中提到嘅step好清楚,
新手跟住做一定冇問題。

等我稍後時間再試用埋純蒸功能, 
可以順便同miele蒸爐比較一下~~




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. 30個印花即係要幾多錢? 哈哈係唔係上一堂一個印花?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常不好意思,miss 咗你嘅問題,值到而家先見到。印花係唔駛錢,介紹了朋友參加而又買course 就會每次有2個免費印花。

      刪除