2014年10月19日 星期日

ABC cooking studio 料理course ~ 泰式、土耳其、法式料理

除咗學蛋糕和麵包,
當然唔少得料理啦。
最近幾次都係上世界料理多,
嗰幾款日本料理唔係咁啱我食呀。

我學咗包括:泰式、土耳其、法式

先睇下菜式先:


泰式少肉碎飯,少少辣,好惹味。


點少得簡易版冬陰功湯


泰式炸蝦餅就差少少,唔彈牙。自己會改良下。
最後仲有甜品棷汁白玉丸子。


其實土耳其菜係咩呢?


原來係肉丸和香料飯...仲有菠菜。
香料飯可以再濃味啲就更好!!
我自己反而鐘意菠菜面嗰pat乳酪醬汁,好夾㗎。


法式當然唔少得紅酒燴牛肉啦!!
今次就揀咗用牛面珠登,炆起好滑...


佢地用嘅醬汁同我平時唔同,
所以煮起個汁好深色。
哩個汁除咗牛肉外,配雞肉或豬內都得㗎。
薯蓉再加多少少奶去煮會仲正。


尼斯沙律好足料,我真係食唔晒呀......
最後甜品係櫻桃布丁,
又係簡易版,隨時都可以煮比小朋友食。
朋友黎食飯都可以焗黎請客~~

以上咁多款,我最like係紅酒燴牛頰肉,
真係滑㗎,就算換牛尾或牛腩或牛肋條都得!!
唔食薯蓉改麵或飯又得!!
可以大好多唔同煮法,好實用。

下次會煮俄羅斯菜和打蕎麥麵,
到時再post比大家睇下我煮成點啦~~



歡迎大家上Bullbull自家廚房﹣Private kitchen留言比我~~

bullbull-facebooks

11 則留言:

  1. hi Gloria,
    請問你的homey eo23 (bk上看來^^)要轉盤和蓋錫紙嗎?爐溫準和爐火平均嗎?有沒有什麼缺點?
    我在bk上見到一期關於homey eo23的飲食男女http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6424548,你的homey會這樣嗎?
    謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用過23L,爐溫可以呀,我主要係焗蛋糕和麵包。不過有時都要用錫紙舖上面防止焗過燶。缺點係冇爐,要用電筒照入面好麻煩呀。但以嘢個價錢,平平地已經唔錯,個人覺得好過kenwood。(因朋友用kenwood,佢用150度焗包都會燶呀)最後因為次次焗得6個包,太細了,所以先換咗去。如果你有位,唔好買23L,買大啲啦!!

      刪除
    2. 冇燈先啱呀~~(打錯字)

      刪除
  2. 忘了問~homey 只有1500w,會不會不夠火力好難焗熟/要焗很久?還有是不是所有烹調模式都一定會開風扇?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於已經係好耐之前用,我已經唔多記得啲function。不過焗包都唔會特別要焗好耐,都係180度約12﹣15分鐘已經OK 。好似上下火係唔駛一定要用風扇。

      刪除
  3. Thank you ^^因我見homey 個風扇系自動開的,無得關,所以擔心焗包個面會好乾/脆~但見你d包包咁靚,應該不會這樣~

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. ^-^homey同delonghi比如何?除左無燈/太細外

    回覆刪除
  6. 兩者比較,Delonghi會好啲,焗出黎會均勻啲,但價錢相差好多喎。

    回覆刪除
  7. 你個牛面臉個顏色炆得好靚,我今日上完當,好似水水咁,同埋好淺食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係太水,會唔會因為收汁時間唔夠呢?另外洋蔥要炒到好軟同埋變啡色咁做出黎嘅汁先會夠深。唔緊要,你返屋企再努力練習多啲一定會成功。

      刪除