2014年10月16日 星期四

ABC cooking studio master course ~ 伯爵mousse、吉士puff、黑森林、Begal

最近上咗好幾堂master course,
包括埋蛋糕和麵包。

ABC教嘅cake味道真係唔錯。
但就有啲麻煩,要洗好多工具,
所以次次返屋企再練習時都要等工人姐姐冇放假,
唔係自己有排洗。 

另外好鬼開心,因為終於都取得Basic course嘅証書~~ (笑)
都等咗好耐...差啲都唔記得添~~

今次我一定過放晒幾款master嘅cake和bread同大家分享下先....

Mousse au the et au citron , 個名太長喇,
其實即係伯爵mousse蛋糕。

3層口感,正!!

就咁睇相都知係puff啦~~



不過有兩種口味,原味custard和咖啡custard。

我自己就好surprise, 
因為阿仔唔多like coffee味嘅食物,
但佢今次居然大啖大啖食晒,
仲話要添食,
可以想像真係幾好食㗎~~


 佢地教了用最傳統~櫻桃做到黑森林蛋糕,
其實都算簡單。
最開心係上堂時跟同學仔有講有笑,
可能老師都比我地激死。。。)^o^(


最後係begal, 
好味呀!!
佢地教用白神酵母做,
要好有耐性等發酵....(變化石)
跟住又要先用熱水煮再焗,
比較複雜少少。
焗起煙煙un un, 
夾火腿、生菜、芝士超正!

我就用咗雞蛋沙律夾包和芝士,
同阿DO一人一半,佢食完自己嗰份仲想食埋我, 
我當然唔制啦~~(哈哈)



上堂做begal嘅片段

蛋糕和麵包証書都到手喇~~
超開心呢!!

遲啲再同大家分享我其他蛋糕啦~~









歡迎大家上Bullbull自家廚房Private kitchen留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言: