2015年2月17日 星期二

ABC cake License / Danish 丹麥雜果酥

登登登....登..........
終於拎到ABC Cake License嘅水晶座~~開心到震呀!!
個座係由日本訂做再運番香港, 
所以我們12月3日完成了課程都要等到而家先收到。
哈哈...我可以正式用ABC嘅蛋糕食譜開舖做生意...
唔知大家會唔會幫襯呢?(笑)

當然要幫個水晶座影番張靚相啦~~

有個黑盒包住,都好安全,唔怕撞崩。

拎完個座就開始我今次最艱巨嘅麵包master課程。
今次做Danish~~
做酥皮要好忍得凍,
因為怕牛油溶得快,
溶咗焗起就會冇晒一層層摺痕,
咁就唔係酥皮啦!
所以要開行冷氣,
攪到全場要陪我地一齊凍真唔好意思~~

最後用咗4小時35分鐘,
終於走得~
簡直係破盡我在ABC學嘅最長時間...
一路等一路搵人傾偈,
好彩同組兩個包友都好funny,
大家傾得好開心呀!!
不過就難為我地嘅老師,
哈哈...佢一定會比我地激到嘔幾啖鮮血!

好喇~睇下成品先~~

出爐喇~~一層層嘅酥皮出現喺我面前

當然要幫啲Danish裝下身先啦!!
灑完糖粉係唔係即刻靚呢?!

今次一共做咗兩款,共六個。

好開心比老師讚我做得靚~~
仲話我可以拎出街賣~~


返到屋企忍唔住喇,同阿Do share一個,
好好味呀!!!
就算隔晚食,
放入airfryer 160度焗5分鐘一定咁正!
外鬆內軟。
不過我下次整一定要拎埋塊大理石板出黎用+開冷氣,
唔係實溶鬼晒。


歡迎大家上Bullbull自家廚房留言﹣Private Kitchen比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言