2015年2月3日 星期二

Natalie 豎琴日誌 (第四個月 )新琴送到:Lyon & Healy Prelude 40 Harp

睇番自己已經好耐冇update個blog, 
原因簡單,唔係因為懶,
而係太忙...忙住去日本呀!!
十二月份小朋友放聖誕假帶咗佢地兩個去北海道滑雪。
已經好耐冇滑,
阿仔上年要為升中一而奮戰到底,
所以全家人去旅行嘅計劃要壓後...
今次去七日玩餐包!!
最開心係囡囡一個早上已經學識滑雪,(呵呵...佢個老師咪係我囉)
下午已經上初級滑雪道自己玩喇~~

不過返到香港唔夠四日,
我又要同老公再飛東京,
此行係公事,
要幫老公手攪展覽。

講講下,好似講咗我去旅行日誌添~~(⌒-⌒; )
講番正題先~~
先前曾經提及過會為囡囡買一部40弦嘅豎琴,
等呀等...又再等...終於一月尾送到喇~~(比預期快咗一個星期)
點解會咁想部琴送到?!
原因好簡單,
因為花在到琴行練琴嘅時間實在太多,
日日功課又鬼死咁多喎,
去練完返到屋企都五點半,
實在唔夠時間溫習呀!!
阿女又好勤力,連老師都讚佢,
不過佢練少一日又嘈,
唯有頂硬上啦!!



送琴黎嘅師傅好好人,
講解得好清楚。
佢好風趣㗎,
叫我而家好儲定錢,
話阿女好快就會改用另一更大型號嘅Pedal Harp,
最平都要六位數字...(; ̄O ̄)

睇下部琴有幾大部?
有啲人可能覺得奇怪,
點解唔買細部啲?
其實豎琴考試對豎琴係有限制㗎,
要超過某數量嘅弦線先比考試。
另外我都有帶囡囡親身去 Hong Kong Harp Centre度size和高度,
再聽埋專業人事嘅意見先買哩款L & H Harp,
唔係求其㗎!!!
聽講話而家訂琴,要等到八月先有貨呀...(OMG)

為咗令Natalie舒服啲,
我上個月仲買埋可以調較高度嘅琴櫈(屋企部piano嘅琴櫈冇得調高低)
再放埋腳踏比佢,
即時可以開始練琴。


Natalie的老師仲好盡責又細心,
佢當晚仲過黎我屋企幫我睇下有咩要執。
由於新琴到啲音會唔穩定,
所以頭個幾兩個星期都要調音,
但Natalie仲細,唔夠高又唔夠力,
所以重任唯有交比我啦。
老師教咗我download個apps,
方便我聽住黎調音。
睇佢好容易,
到我自已攪真係好有難度!!
最重要係我左手嘅手指勁痛呀,仲起埋水泡...(嗚..)
我真係好佩服阿女咁忍得...
佢痛到起泡甩皮都唔出聲。
另外仲學埋自已換弦線,
我都發覺得自己好勁呀。(嘻...)

經過4個月嘅練習,
剛剛學咗1級考試歌。
彈得唔係好熟,但都同大家分享下~~




黎緊仲要學三首二級考試歌(4月就考喇),
有咗琴部,
可以慳咗好多時間練習,
阿女你要比心機呀!!!

沒有留言:

張貼留言