2015年2月5日 星期四

IWATANI 日本gas 爐 (海鮮用)新增圖片

上個月從日本回來,
也帶了這部gas爐回來。
其實gas爐屋企都有啦,
點解仲要買多部返黎擺呢?
原因好簡單,
就係燒海鮮都得!(連殼)

事緣我在日本一間食海鮮BBQ嘅餐廳,
食過用哩部爐燒出黎嘅海鮮,
又甜又好味,
令我忍唔住要捧部返香港囉!

哩部gas爐係日本出名嘅Iwatani出品。
價錢大約三佰幾蚊啦,
唔係話好貴, 
用番我地一般打邊爐嘅gas,
好方便。
清洗都幾容易。

 爐嘅size同一般gas爐差唔多。
火力都幾勁~~

睇下我放咗幾多海鮮,
真係好正!!
放心,由於係燒海鮮,
所以油煙唔多,
室內用絕對冇問題。

爐本身有埋個架可以放串燒上去燒。
不過我試過後唔會再在室內燒,實在太大煙!(燒肉只可以室外進行)

不過留意番爐size只適合四人用,
太多人一齊同時用就要等好耐喇~~

**新增圖片**
27/3 剛剛去完日本,次前就係因為試過哩間磯燒海產令到我上癮要買部爐返香港囉!!
而家次次去日本都一定會食,回味無窮!

睇見已經流晒口水。

燒海鮮都有技巧,唔食過都唔知。

味增蟹羔....好好好好食呀!!!

原條尤魚必食~






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. hi,想知呢個爐可以係東京邊到買到呀? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係網上買㗎,如果去東京,你可以試下多慶屋或大型電器公司。

      刪除