2015年2月12日 星期四

Frozen 糖霜曲奇 Elsa and Anna +情人節心型曲奇

Frozen哩個名真係冇咩家長唔識,
就算已經隔咗年幾,
先前都曾經做過小白便當比阿女帶去運動會食。
今次上網搵到哩款公仔覺得好可愛,
雖然有啲複雜,所以決定一試~~

首先用我塊新買嘅大理石板(我在fb叫做雲石板),
用大理石做曲奇比用木板好,
因為大理石係凍,
壓粉糰唔會咁快溶,同埋唔痴板。
重都唔緊要㗎,送貨去到屋企,唔駛自已拎嘛~

睇下我做咗Elsa and Anna個樣~~
可愛嗎?

今次做有難度呀!
其中4塊嘅頭斷開咗,
可能係曲奇太鬆化,
所以拎嗰陣要好小心。


Anna比Elsa複雜,
細緻位比較多,
所以花嘅時間都會多啲。
個人覺得孖辮最難唧得靚...(練咗好多次)

中間最花時間係等乾...等到眼瞓呀!!


Anna比較容易,做起好閃㗎~~

我諗哩款曲奇,
如果仔女開生日送比啲朋友仔,
相信大家都會勁開心~~

因為好快就到情人節,
所以做咗啲心型糖霜曲奇送比阿Do,

做咗幾個款式~~

其中一塊手痕痕唧咗我同老公個名~~

今次嘅曲奇係做得最靚!又厚度平均,顏色又靚!!
(我用T仔190度焗13分鐘)

大理板除咗用黎做曲奇好,
用黎朱古力調溫一樣掂!
大家有興趣都買番塊用下~~


大家有興趣直接打去ACE KITCHEN LTD
搵Frankie Chu (Tel:60174957)
佢會好詳細解答到大家嘅問題~~



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言