2013年12月13日 星期五

Bosch cooking 示範班實況

上年,因為朋友買了部Bosch Mum5 (俗稱M5),
送了一堂免費cooking demo class,
但係佢又冇時間上,
所以益咗我~~

到咗今年3月,
我由原本M5,換咗M8,(M5就過咗比我阿媽)
所以再送多咗一堂cooking demo比我。

一直忙住湊小朋友,
冇時間上,
直到最近小朋友考完試,
終於可以報名喇~~
但上課地點就改咗,
由中環變咗大角咀(奧運站出,再步行一段路,唔算難搵)
地方寬敞咗,所有Bosch嘅產品都有display出黎,
我因為怕自己唔識路,
原本上堂2:30,
我2:00已經到咗喇~~
早去有着數,
就係可以坐到頭位正中,
睇示範最清楚。

因為時間尚早,
我就周圍望下,
Bosch 嘅staff都好好人,
佢地忙於準備但都肯解答我嘅問題。

差唔多正式開始,
因為臨近聖誕,
所以預備咗好有聖誕feel嘅包包同蛋糕做示範:
包括聖誕士多倫麵包+簡化版樹本蛋糕

今次唔例如,都係由陳CF負責做示範(大家有行開sogo或一田都一定會認識陳CF)



睇下靚靚簡化版樹木蛋糕



陳CF教我地唧花嘅技巧


焗出黎又真係幾似樹皮喎。

另一款啱啱出爐嘅聖誕士多倫麵包


 再塗上牛油和灑上糖霜。
不過我自己麻麻地鍾意乾果,如果下次自整,只加杏仁片和提子乾。



cooking studio幾靚,後要又有個projector,
就算坐好後都可以睇得好清楚CF做緊乜。

當等緊麵包發酵,有空閒時間,
會有bosch職員講解Bosch 廚師機嘅配件。
我其實想買做香腸嘅唧咀,
但原來已經成個幾月冇貨,
不過我又唔係話好心急,
等下次有先再買啦~~

最後又係因為近聖誕節,
佢地準備咗嘅小禮物送比我地(係今堂開始先有)
我哩幾日會焗咗先~~
因為兩個小朋友話等唔切喎~~




               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言