2013年12月17日 星期二

Bosch M8 ~ 我做的第一件法式原味Macaron (附食譜)

成日上網都會見到好多人自己整馬卡龍,
咁又啱喎,
出去買一舊都要十幾二十蚊,
自己整平啲又抵嘛。
不過我對哩一款甜品麻麻地,
成日覺得太甜喇~~
直至最近去Grand Hyatt 嘅 Tiffin
佢地嘅開心果macaron真係正到暈,
我食完一塊再食一塊,
我老公笑話我抵番條數。

就係咁,
我嗱嗱聲搵食譜試下,
不過因為第一次整,
自己嘅要求唔高,
旦求起到裙邊,
唔好裂開已經收貨。

買晒所有材料後,
先用Bosch嘅食物處理器攪勻杏仁粉和糖霜,
跟住再篩,跟手再打蛋白,
唧好再等約半小時乾就可以入爐。
聽落係唔係好似好容易呢?
不過焗先係最難攪,
太耐又會裂開,
太快心又唔熟,
要做得好真係要練多幾次!

睇下我嘅成品:

睇落都唔失禮㗎!!配埋新買嘅LC熊仔碟,幾可愛~~

手攪哩一部份都要特別注意,
攪太勁Macaron就會焗唔起。

之前喺淘寶買咗塊熊仔墊,只要跟住唧就唔怕走晒樣。

先preheat 170度,入爐就轉130度,焗咗20分鐘。
(每個人爐溫唔同,焗幾耐要自己試,唔黏已經OK)

 好開心,起裙邊喇~~成功!!

攤凍後再加埋餡就完成。

法式原味馬卡龍 (食譜來自:法式甜點)

蛋白55g
糖25g
糖霜100g
杏仁粉63g
雲喱拿香油 1/8tsp
食用色素適量 (我用了粉紅色)

做法:
1. 把預先已攤凍嘅蛋白用機打至忌廉,再分幾次加入砂糖,繼續攪至蛋白硬身。
2. 加入已篩過的杏仁粉和糖霜輕輕攪勻。(切勿過份攪拌),最後加入數滴食用色素。
3. 用1cm圓咀唧造型,唧好再將焗盤「鄧」幾下。
4. 風乾大約30分鐘(冬天會快啲,夏天要1小時)至表面不沾手。
5. 焗爐先預熱170度。
6. 入爐,即時轉至130度繼續焗約15﹣20分鐘(個個爐溫唔同,自己執生)
7。焗好攤凍,最後加入喜歡的餡料。

餡料:(軟心朱古力)
Whipping cream 50ml
71﹪黑朱古力50g

做法:
1. 把whipping cream熱至大滾,離火。
2. 倒入朱古力內,攪勻至朱古力完全溶化,待涼。





               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言