2013年12月20日 星期五

Bosch M8 ~ 糖霜薑餅人牛油曲奇

幾個月前,
從台灣仔買咗一本做手繪餅干嘅書。
曾經試做了其中一款蝴蝶型,
但夏天做真係好困難,
哩頭拎出黎吸模,
嗰頭就溶晒。
再加上用糖霜,
我又溝得唔好,
有時太杰、有時太稀。
雖然最後都做到,
但效果麻麻地。

啱啱哩個星期係阿女同阿仔嘅學校聖誕party日,
阿女好想好想我教佢做糖霜曲奇送比同學仔。
見而家天氣凍咗,
又諗下會唔會做出黎效果好啲呢?
所以前日屋企起壇(唔係作法呀),
開始教阿女做餅身。
其實唔係好難做,
只要用手攪勻個陣死命咁推,
曲奇就會脆。
阿女都算係一點就明,
雖然有啲步驟要我幫手,
但佢都好踴躍嘗試,
最後好快攪掂。
不過最攪笑,
係阿女望實個焗爐眼都唔眨,
怕曲奇會焗燶。


越睇越可愛嘅糖霜薑餅人牛油曲奇


先用Bosch M8打牛油和糖,
之前先改用人手撈勻麵糰。

阿女先壓平麵糰,
勁鍾意Joseph and joseph 壓麵桿,
左右加塊膠就可以壓想要嘅厚度(我用4mm), 
好用又碌得平均。

問我媽咪借咗個薑餅人公仔模。

好快手就吸咗一盤薑餅人公仔

180度入爐焗咗約18分鐘。

攤凍之後,先用糖霜(幼糖霜粉+蛋白+檸檬汁+水)畫出框框。

再快速填滿(糖霜要稀一點),風乾約半小時至四十五分鐘。

阿女用其他唔同顏色嘅糖霜畫眼睛、衫鈕...

加工完畢,又要再等乾

再遂一用包裝袋包好。 

睇下幾靚,小朋友見到點會唔喜歡呢!

我買咗幾款包裝袋,完成後係唔係要加分先!!

最後小女放學返到屋企,
話同學和老師起初唔信係我地做,
因為靚到好似街買。
哈哈...我仲收到阿女同學嘅媽咪whatsapp,
話啲曲奇又鬆化又有牛油香, 
叫我開班受徒。
聽到真係好開心~~

               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. 請問你支碌麵棍邊度買的?我之前上網都見過,但唔知邊度有得買,幾錢呢?我都好想買( ´▽` )ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 銅鑼灣city super,好似百幾二佰蚊。(唔太記得正確銀碼)

      刪除