2013年12月23日 星期一

Bosch M5 ~ 師傅示範法式和義式馬卡龍 Macaron (附食譜份量)

之前見到fb有谷友去咗sogo 10/F睇Bosch師傅示範整馬卡龍, 
其實做馬卡龍真係難度好高,
材料唔多,但技巧要求高,
錯一個step都可能會唔成功。

我已經心癢癢好想去玩場睇,
但又啱啱撞正仔女考試,冇得去。
跟住到15號,
同屋企人去BBQ, 我又再冇得去...
終於到咗22號,
抽到時間去睇。
因為塞車,我遲咗二十分鐘先到,
好彩師傅只係講解中,粉都未開始攪。
哩個師傅真係幾好,
連macaron起裙邊嘅原理都會講埋,
詳細到不得了,
今次可以免費上到堂真係抵呀!!

由師傅做嘅馬卡龍係唔係好靚呢?

師傅話做好後唔好即時食,
最perfect係放一日先食,
咁就會外脆內軟~~


今次做咗兩個色,餡就係一樣都軟心朱古力


師傅先後示範咗法式和義式。
圖中係義式要先煮溶啲糖再攪粉。

今次用咗M5打蛋白

加埋其他材料攪勻,我好鍾意嘅種色~~

師傅技術超勁,唔駛劃圖,個個都唧到一樣size!

見到有「loan」要放氣。

焗起可以快手拎出

睇下啲色同裙邊,靚到呢....

唧餡

唧完擰下塊餅

每位全程睇完示範嘅朋友都可以分到兩粒(法和義式各一粒),
工作人員仲包得靚靚比我地~~

我幾辛苦先忍到口唔即刻食,
不過放咗一日後,
又真係好好味。


我要努力,
雖然係好難成功,
但出面街買實在貴得過份,
都係自己整好啲,
又可以做得啲唔同味!!
希望不久嘅將來,
可以post上黎同大家分享。


CF的馬卡龍食譜:
蛋白 (室溫)44g
糖霜 30g
砂糖 55g
特幼杏仁粉 45g

朱古力餡醬:
鮮忌廉150ml
黑朱古力 85g
無鹽牛油 (室溫) 15g




               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. wow,真係整得好靚呀,可惜我冇去睇,請問有食譜及技巧提供嗎?

    回覆刪除
  2. 其實CF嘅食譜同我地出面街買嘅書份量係差唔多。但技巧真係要現場睇先會明白。不過我返到屋企都仲未可以完全成功,真係要再努力先得。

    回覆刪除