2013年12月30日 星期一

ABC cooking class ~ 馬鈴薯煮肉

之前去過ABC cooking trial class 學麵包。
不過上完覺得自己都已識,
反而日式料理和蛋糕我比較少做,
所以決定報正式class,
體驗下正宗日式做法係點。

講到蛋糕,
因為一月份已經full晒,
唯有等二月份先開始。
不過料理啱啱12月份仲有位,
我又想試下十二月嘅馬鈴薯煮肉, 
聽過話日本每個媽媽都會煮。

今次教我地嘅係一位住過日本嘅香港女仔。
可能因為ABC cooking仲係好新,
運作上仲係好亂,
好多材料仍未準備好,
所以佢要走黎走去搵料。
不過值得一讚,
係佢好努力教我地三個學生,
問佢問題,佢都可以一一解答到。

我哩一set午餐擺得靚嗎?
所以食具係由ABC cooking提供,但可以自己揀用邊款。

主菜馬鈴薯煮肉,甜甜的,送飯超正!!

海草莖魚蛋海丸,個人覺得太腥,同埋唔夠彈牙。

黑豆飯OK,因為好早已經煮好,所以食落唔夠熱。


最令我驚喜嘅抹茶Bavarois,甜道適中,啖啖抹茶香味。
裝飾全部自由發揮~~

今次第一次正式上堂,
除咗係起先比較混亂外,
之後都冇乜大問題。

不過我建議ABC cooking studio要再請多啲人手,
我唔想企係登記處等入去上堂都要等差唔多8分鐘呀。

後記:
過咗個幾星期之後,我終於有時間實習。
雖然唔係做晒全部菜式,
但家中兩個小朋友非常鍾意食,
好快已經清晒喇~~



               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言