2014年9月3日 星期三

糖霜曲奇又黎喇~~~

好開心之前做嘅奶樽曲奇得到大家嘅讚賞~~(笑)
因為見到仲有少少糖霜剩番,
所以就焗多一底曲奇用埋去,
食得唔好嘥嘛。
今次我再做多幾個造型for 姪女百日宴用。
另外又可以練習下技術~~
我發覺唧糖霜只要不斷努力反覆練習,
會越唧越靚㗎!

我用模吸咗幾個款,
有hello kitty、鴨仔、BB連身衣、高根鞋、禮服、婚紗......
上次用咗五個鐘唧奶樽,
今次快好多,
劃線條都靚咗好。

為咗慳時間兩盤一齊焗~~

今次款式好多呀~~


BB全身衣,勁可愛~

哩個hello kitty,係我最最最滿意!!
面型唧得好平均,
加埋色,同街冇分別~~


禮服+婚紗代表新郎新娘, 
好多新人都會揀哩款做小禮物㗎~~
不過因為我係用剩白色蛋白霜,
所以比較稀身,
唧得唔夠立體感。



又係一樣,糖霜唔夠杰,我又費事再溝過,
所以字體唔夠立體, 下次要注意。

仲有可愛嘅鴨仔,人見人愛。

見到咁得意嘅曲奇,真係令人心情都變好~~

我會keep住做,
希望自己嘅技術再改善~~

沒有留言:

張貼留言