2014年9月21日 星期日

Bosch M8 自家製蒜蓉雞肉香腸

我對Bosch M8廚師機真係冇投訴,
點解咁講?又可以打麵糰、又可以做蛋糕、又可以攪碎、又可以整麵條......
你話仲可以彈啲咩呢?
今次我連香腸都做埋......我細佬同弟婦上黎食飯時都嚇親呢!!
其實出街買香腸咪仲方便,不過個人覺得太咸了,比小朋友食得多身體都唔好啦。
所以由自己做最有益。每次做多啲,密封放入冰格可以keep好耐㗎。

我做嘅香腸,由攪肉碎開始都係由M8幫手......(錫晒佢)
由開始到做完成都係個半鐘,幾快手呢!!
第一次做真係有啲雞手鴨腳......
好彩做出黎都見得下人~~



今次我係用 日本豚肉腸衣,其實仲有羊肉腸衣,
價錢都會有少少唔好。
腸衣要先放入冰水30分鐘。
雞扒先洗淨抹乾,去肥膏,切成細細舊放便放入豬肉佬內攪碎。

雞肉免治調味,醃大約45分鐘。(因我冇時間,其實可以再醃耐啲)
安裝好做香腸嘅配件,將腸衣套入配件內,
記得腸衣要經常保持住濕潤,唔係香腸變乾身會爆。


 本人強烈推薦圖中嘅攪拌捧,超級好用,
攪得好均勻。



第一次做,有啲唔平均~~
唧好後,就放入鑊蒸一陣。

咬落腸衣好脆,肉汁爆晒出黎,
我媽咪晚飯食飽後再比條佢試食,
佢原本話食一啖,
點知最後食晒~~(因為好好味呀)

煎兩條腸再加隻蛋和自家做嘅方包,
好豐富嘅早餐呀~~



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言