2014年9月22日 星期一

Bosch M8~ 灌腸配件~ 蒜蓉雞肉香腸(附食譜)

簡直係群情兇湧......
我放左自家製嘅香腸上facebook後,
就出街接女放學,但又冇帶電話出去喎,
結果返到屋企睇番有成幾十個留言比我呀......(嚇呆)
哈哈......大家都係想問我腸衣去邊度買,同埋食譜。
其實食譜我都係上網搵,再自己加啲減啲,
既然大家都想知,我就寫啦~~

首先腸衣我係去yahoo bid嗰度買 :
https://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1139031100
如果大家有興趣可以訂㗎~~


蒜蓉雞肉香腸 
By Gloria Fung or BullBull自家廚房private kitchen

材料:
雞扒 3塊(大size手掌咁大)或4塊(細size半隻手掌)
蒜容 2大匙 (如果唔想咁濃自己減份量)
雞粉1.5茶匙
清酒 1.5湯匙 (用紹酒都得)
味醂 1.5湯匙
薑粉 3/4茶匙 (用薑蓉都都得)
糖 1.5茶匙
鹽1.5茶匙

**調味嘅份量都係要依據肉嘅份量去決定,
如果第一次做太咸就要自己減份量喇**

做法:
預先用豬肉佬攪碎雞肉,加入全部調味料和蒜蓉攪勻。
醃大約1小時。

我都係跟番網上食譜講灌好香腸後要插窿,
跟住拎去隔水蒸4分鐘,再焗4分鐘。

煮好後如果雪凍了再煎,要先煎至表面金黃色,
再加入水,蓋上蓋焗至水份消失,
最後加入少許油略煎,外脆內多汁嘅雞肉腸即成~~

其實做法好容易,
自己做又有益,
小朋友食又唔怕有防腐劑。


歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言