2014年9月1日 星期一

姪女百日宴~ 奶樽糖霜曲奇

姪女快一百日大喇~~
因為屋企人會為BB攪百日宴,
所以身為姑媽當然要做番啲嘢啦!!
之前睇過本書教做糖霜曲奇,
作者做出黎嘅成品又靚又可愛,
我都好想試做一下。(雖然唔知得唔得,但都想試)

百日宴當然係做BB用品啦,
見奶樽款好可愛,
就揀哩款~~

做曲奇完全唔難攪,
只要唔好攪到啲粉糰起筋就會脆。
跟住係準備糖霜......
哩部份有啲難,
因為要溝到杰度啱啱好,
太稀就寫唔到字。

最後係加顏色,
BB女當然揀粉紅啦~~(可愛)

好喇,開始冷氣慢慢做....
起初幾個真係唧得麻麻地,
線條唔夠直,
睇書好似好容易,
但實際做真係好難...(出汗)

講到唧糖霜,
其實我都唔係第一次做, 
上年妹妹聖誕party我都有同佢一齊做咗40塊薑餅人,
但因為主要係唧框,
唔複雜,所以好快就完成。
今次唔同......唧到手震呀!

睇下我做出黎嘅效果:

逐個step慢慢做......
曲奇用T仔水波爐用170度焗17分鐘(我同時間焗兩盤)
灘凍後,準備糖霜。

Hazel係姪女的英文名。

今次做咗二十幾塊,已經做咗5個鐘,
下次做60塊真係要做兩日先掂呀。
自己好滿意字體,唧咗二十幾次,基本上都OK 。

個別包裝好,唔分開pack好容易整到啲字花晒。

圖中除咗奶樽外,
另外幾個pattern係因為有多麵糰所以自己隨意畫其他公仔。
Hello Kitty係我自已諗款, 
除咗對眼大咗啲,
我覺得OK㗎。

做糖霜曲奇主要係心機,
畫一次唔靚就再練,
功多藝熟。

希望收到嘅賓客會鍾意啦~~





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言