2014年9月25日 星期四

Vitantonio 鬆餅機~ 菠菜煙肉批 (附食譜)

買咗V仔之後,
好多時都係用黎做waffle或三文治外,
其他模都冇咩點用過。(唔係唔想用,係冇時間整)
咁啱又收到好多PM問我有冇用過撻模,
又問我有冇食譜提供。
既然大家咁有興趣,
我就努力上網同睇書搵下食譜啦...
最後決定改做菠菜煙肉批。

V仔嘅強項係馬力強,
做乜都快過人......
最適合懶人用~~
唔怪得日本咁受歡迎。(爆笑)

今次個批好簡單,
一次可以做到10個份量,
用唔晒嘅粉糰可以用密實袋包好放入冰格,可以keep3個星期間。
但上格就只可以keep一星期咋。

至於餡料可以做甜或咸,
我就比較鍾意食咸味......(舐舐脷)

先講個皮點做。
材料好簡單:
低筋粉200g
室溫牛油100g
糖45-50g (視乎你想唔想食甜啲)
鹽2g
全蛋1隻(中size)

做法:
1. 先用蛋拂攪勻已放軟嘅牛油,再加入糖攪至溶化。
2. 蛋漿分3次加入(1)內。攪勻。
3. 把已過篩的低粉一次過加入(2)內,
4. 改用刮刀切拌,切勿過份攪拌,否則麵糰起筋性就會唔脆。
5. 見到冇晒粉粒便可以用保鮮紙包好,放入雪櫃內雪至稍為硬身。
6. 拿出,分成10等份。
7. Vitantonio鬆餅機先熱機,再放入麵糰,要用手略壓扁再蓋上蓋,焗5分鐘便以拿出。

掃油

放入麵糰

略扁少就得

焗好要慢手拿出,否則顏色就會變深。



我個人覺得5分金鐘已夠,因為一陣加咗餡會再焗,皮會再深色啲。

跟住到餡料做法:

材料:
菠菜1棵(切段)
煙肉2片(切碎)
牛奶50ml
鮮奶油50ml
雞蛋一隻
鹽少許
芝士粉2茶匙

先把煙肉煎香

加入菠菜

把所有材料攪勻在量杯內。

再倒進已撻皮內。
焗爐preheat 220度 焗8分鐘(我用Toshibi水波爐),或見到餡料有少許漲起和變金黃色即成。

其實可以一共做到8個煙肉批,
不過我分咗兩次焗。

睇下幾靚,有酒店水準㗎~~

切開睇,好味呀~~
不過如果唔係新鮮食,
記得要放入airfryrer或焗爐heat番,
熱食正好多!!





歡迎大家上Bullbull自家廚房Private kitchen留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言: