2014年5月21日 星期三

ABC cooking Studio ~ 芒果慕絲

天氣熱成咁最好係食乜呢?
當然係凍冰冰嘅芒果啦。
今次學做嘅係芒果慕絲,
做法都算簡單,
材料都唔難買。

經過成個鐘頭嘅車程先返到屋企,
因為今次我用膠紙痴得好實,
所以返到屋企打開個盒睇都冇話散晒~~

我媽咪、兩個小朋友同阿Do已經試食過,
媽咪同小朋友就好鍾意,
但阿Do就話乳酪自己麻麻地,
但都好好味喎。(唔知係唔係真心呢?)


阿Do話我整得好似酒店出品,張相亦影得好靚。

慕絲入面有兩層朱古力海棉蛋糕,
加埋有芒果酒嘅乳酪和面頭嘅芒果布甸,
口感豐富呀!

上層嘅原粒芒果都有啲酸,
配埋芒果布甸,
完全中和咗酸味,
變得啱啱好。

下次我會改良一下,
試下用士多啤梨做,(我勁鍾意士多啤梨嘛)
應該都會唔錯。




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言