2014年5月26日 星期一

Vitantonio鬆餅機~ 比利時鬆餅(附食譜)

我真係越黎越鍾意嘅部Vitantonio鬆餅機~~
唔怪之得喺日本咁賣得!!!
我最欣賞係溫度夠準,
每次都係同一時間就做到,
唔駛每次要左check右check咁麻煩!

首先我做咗吞拿魚飛碟做早餐。
唔好意思,因為太肚餓,
所以唔記得影相。

到咗下午,
我開始試做比利時鬆餅。
由於做好麵漿後要放一小時發酵,
所以要預先準備好,
咁小朋友返黎就可以有得食~~

今次我用跟台灣書嘅食譜做,
下次先再試用日本版嘅食譜做比較。


材料好簡單,都係離唔開低粉、糖、蛋、奶、酵母、牛油。


發酵咗1小時就可以用~~塗油熱機後,可以加一大匙麵漿,
跟住喺面灑上珍珠糖。(可加多啲,甜甜地好好味)

珍珠糖,我去CC叔婆買㗎。


焗4分鐘,食得!!

今次口感同平時waffle有啲唔同,
可能因為曾經發酵,
食落幾有彈性。
不過下次我做再做細塊少少,
而家食一塊已經飽晒喇~~

比利時鬆餅食譜(食議參考:每家必備之鬆餅機)
低粉90g
intant yeast 2g
sugar 20g (唔鍾意甜可以自己減糖)
蛋30g (約半隻)
牛奶45g
室溫無鹽牛油25g
珍珠糖(灑在鬆餅上),冇都可以唔加

做法:
1.先把過篩低粉加入糖和酵母一起攪勻。
2. 慢慢加入蛋和鮮奶,最後再加入牛油。
3. 麵漿會比較稀身。
4.蓋上保鮮紙,放在室溫發酵1小時。
5. Vitantonio鬆餅機先掃油熱機,加入約1大匙麵漿,再灑上珍珠糖,焗4分鐘。即成。

**記得每次加入新麵漿之前要掃油,否則鬆餅焗起唔夠色和不夠脆。**



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. 請問Vitantonio鬆餅機可在那裡買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在日本買的。香港可能要搵代購幫手。

      刪除