2014年5月17日 星期六

ABC cooking studio 和熊本縣合辦~做太卷

而家先出哩個post好似遲咗好多呀,
不過冇法子啦,
先前阿女中耳炎,
再到阿仔感冒要去學校接佢放學睇醫生,
跟手再傳染埋比我,
病到我死死下,
攪到我邊有心機寫blog喎。

之但係,
我又好想分享今次嘅event喎,
所以遲啲出都唔緊要啦~~

哈哈...今次ABC cooking studio 和熊本縣合辦,
主要係推廣熊本縣出名嘅白米。
對於我黎講,最大吸引力當然係熊本熊Kumamon啦!!!

我上次去日本個陣,
都有買Kamamon熊仔pattern嘅布,
諗住縫番個袋比自己用嘛。

今次整個event係45分鐘。
費用全免(仲可以又食又拎添)。
咁啱我去ABC上堂嗰陣,
田丸老師問我有冇興趣參加,
我當然冇問題啦~~

去到studio,
我發覺佢地安排比我個位超正呀!!
就好似係第一排正中,
直頭對到正熊本熊,
前面冇嘢遮擋。
影靚相無難度呀!

而家先追擊場實況先~~

等到頸長埋,熊本熊終於都到。
其實佢好準時㗎,只係我地好心急咋(笑)

佢一同我地打照呼,大家已經情緒高漲喇!


黎到介紹完後,就開始準備今日要做嘅事~做太卷。

熊本熊好威水㗎,有個日本姐姐專人服侍,
仲有埋私火手套戴住。

睇下唔駛1分鐘就攪掂。

睇下佢個相幾得戚~~擺晒post比我地影相。


首先由大西老師開始示範。

熊本熊都有專心聽㗎,最後仲自己捲好唔駛老師幫忙。

哈哈...成功咗當然又要擺番個戚樣啦!

我地捲個陣,佢仲成日走過黎撩我地,
攪到想專心捲都唔得呀~~(不過我冇嬲佢㗎,嘻嘻...)

最左手邊嘅就係我捲㗎,用咗熊本縣嘅白米,
捲起個型好靚,食落仲好好味(勁多料呀!)


做完太卷後原來仲有禮物收!


一包有熊本熊做嘜頭嘅日本米送比我地~~
睇下熊本熊幾surprise,見到自己個樣靚你咗咁多。


當然唔止得白米咁簡單,仲有保暖杯、襟針、擦子膠、環保袋。

日本人連米都用個靚盒包裝,真係唔捨得食呀!

個杯已經比個仔霸咗喇。

妹妹就要襟針和擦子膠(擦子膠唔記得影添)

仲有張好詳細教我地點熊本縣白米嘅說明書。

今次ABC cooking studio 和熊本縣合辦嘅活動,
真係好好玩呀,
又食又拎簡直滿載而歸。
希望佢地遲啲攪多啲類似嘅活動,
下次有機會一定會帶埋我兩個小朋友去一齊玩~~







歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言