2014年5月20日 星期二

Bosch M8廚師機 ~ My brother's Birthday Cake

細佬生日喇,
我應承咗話焗個蛋糕送比佢,
所以 趁兩個小朋友去咗上興趣班,
拿拿聲焗起個清蛋糕先。
不過第一個唔知發生乜事,焗唔起?
後尾先發現自己大頭蝦,
高粉當低粉用。
唯有掉咗去再做多一個~~
今次當然成功啦,
唔成功真係抵打呀!

我今次用咗去sogo買嘅日本士多啤梨,
又甜又大粒!
由於我只係做6吋蛋糕,
所以只係用3粒已經足夠喇。

講到打忌廉,
M8出馬當然唔會有問題啦!
話咁快就打好~~

到咗最難攪嘅部份:「敏」cream
因為唔係成日練,
所以都整咗好耐先滿意。


今次唧水滴型,唧得嘛嘛地咋,不過總算見得下人啦~


 到最後當然仲有我次前上淘寶淘番黎嘅靚靚蛋糕盒。
size真係啱啱好,多一吋都放唔到入去。


拎住送比人真係大方得體~~

6吋細細個,cream又唔算多,
一人一件好快食晒~~

好彩細佬好鍾意,
哈哈...唔鍾意都唔得啦,
做家姐等登做黎送比佢。
不過講真,
自己做又平D又好食D,
加咩料都得,
M8~我愛你呀!!






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. 自己做既成本其實同出邊差唔多,不過健康d係真既
    但我唔明點解次次用airfryer焗既蛋糕都收縮到好矮╮(╯_╰)╭明明已經一焗去反轉擺係鐵架,用埋毛巾come住佢都係咁,唉

    回覆刪除
  2. Airfryer焗蛋糕似終冇傳統嘅焗爐咁好。如果你好鍾意焗蛋糕,都係買番傳統焗爐比較好呀~~

    回覆刪除