2014年5月29日 星期四

Vitantonio 鬆餅機~ 鯛魚燒(朱古力粒)附食譜

哈哈...一不離二,二不離三,
橫掂都開機,
不如就做多一款鬆餅啦,
今次又用新模﹣﹣>鯛魚燒
我記得好細個,媽咪帶我去八佰伴行超市個層,
總會隔住玻璃見到有部機會自已做魚形豆沙餡餅,
我成日都好想媽咪買比我食。
所以對我印象深刻㗎!

而家有埋魚形模,
可以盡情咁整啦!!
我朋友喺fb見到後,已經落晒order要我做啲送比佢地。
死火,欠人咁多order走路都唔掂喎~~(哈哈)

其實鯛魚燒可以有好多唔同食法。
餡都可以有好多種。
今次我就加咗朱古力粒。

材料好簡單:
 (食譜參考:每家必備之鬆餅機)
低筋粉色 100g
泡打粉3g
油 15g (花生油除外,要揀淡味)
雞蛋100g (約2隻Msize)
糖25g
鹽少許
牛奶 55ml
入爐朱古力粒25g


先把蛋打拂好,加入糖、鹽、牛奶攪勻。

加入把已過篩的低筋粉和泡打粉、油攪拌成麵糊。

如圖中的杰度。

最後加入爐朱古力粒。(鍾意可以自行再加) 

掃油後,熱機直至見到綠燈著了,可以倒入麵糊。
要倒至麵糊谷起(唔夠麵糊,焗起唔會肥嘟嘟㗎)

焗4分鐘。(深色啲可以再加30秒) 

起模後灘凍,放入密實盒儲存。


自己落手做,寧舍好味道。
下次會改用吉士和豆沙餡,
一個模可以做到咁多款,
你話係唔係買得抵買呢!!
而家諗起就想食~~





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

1 則留言: