2014年7月19日 星期六

ABC cooking studio ~ 拿破倫酥皮蛋糕和乾果花型麵包

今次真係快死得!!!
因為瞓嚟頸,
我起身後痛到死。
要食止痛藥止痛。
最弊係約晒人要帶兩細去書展...(每年都必去)
唉...唯有頂硬上啦~
去完再食埋嘢已經三點半。
返去屋企小睡片刻(其實係坐喺梳化唔覺意瞓著),
又要出動去ABC學包。
哩堂唔可以唔去,
又係晨咁早約晒朋友,
又要繼續頂啦~~(止痛藥唔少得)

今次學做嘅包型真係有難度,
要做到一朵花,
你話難度幾大呢!
我仲要hold住條頸向下望,
又係一個字。。痛。。(−_−;)

今次我覺得做得麻麻地咋,
好多位置摺得唔夠靚。


做好花型之後,等第二次發酵。

有啲位做得唔好夠好,但整體都似一朵花。

另外我又上咗第二堂master course,
做拿破倫酥皮蛋糕。
今次由晚上六點開始,
上到十點,
再加半小時雪藏,
用咗我4個半小時呀!!
體力同耐力嘅挑戰..,(o_0)

酥皮真係要好有耐性去做,邊壓邊雪,少啲心機都唔得。

不過唔知係唔係我技術唔夠,
覺得酥皮唔夠鬆化...(−_−#)
但吉士真係好好味。

我會再練習,練習,再練習~~
做到成功為止!!




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言