2014年7月27日 星期日

Primada 娥姐煲 ~ 梳乎厘souffle(附做法)

Primada 娥姐煲 ~ 梳乎厘souffle(附做法)

Primada 娥姐煲 ~ 梳乎厘souffle(附做法)

文章日期:06/05/2013 01:51 pm
我之前都有用airfryer 焗過梳乎厘,
不過娥姐煲就未試過。
咁前個星期,去開sogo見有時間咪問埋個sales點整。
佢又好好人即刻做過我試喎。
不過大家食之前要留意同平時食嘅梳乎厘質感係有D唔同,
但都好味㗎,而且做法好容易,材料又簡單,
可以話多一個選擇。



材料簡單:雞蛋兩隻,糖約2茶匙(想再少甜自己減糖喇)。

做法:

1.將蛋白同蛋黃分開。

2.蛋白充份打起,倒轉唔會倒下,加入糖再打多一陣。



3.加入小部份蛋白入蛋黃再攪勻。

**sales教我要預先preheat個煲,但我發覺太早preheat,再加入蛋會好容易燶,所以當做好步驟2先好preheat會好啲。按「飯」preheat

4.先入少許牛油於煲內,再加入部蛋黃。

5.再放蛋白於蛋黃之上。

6.全部材料放入後可以關蓋,等約3分鐘(或見到好多煙出)就可以開蓋,要盡快拿出,否則好容易會燶。


梳乎厘的底和面。

真係容易做,大家可以試下。




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言