2014年7月27日 星期日

Le Creuset - cooking class~燉獅子頭

Le Creuset - cooking class~燉獅子頭

Le Creuset - cooking class~燉獅子頭

文章日期:05/23/2013 09:40 pm
兩個月前上cooking class買咗隻媽咪鍋,
所以又有得再上。
雖然係第二次上,但一啲都唔會悶,
老師好好人,乜都肯講,
上完堂真係可以對LC煲更了解同埋更識得用。

今次嘅主題係:燉獅子頭菜飯清炒菜心


老師用了一個16細煲放入大煲內,先燉再焗,令到啲肉滑啲。
我暫時都未有 16size,等遲啲遇唔遇到鍾意嘅顏色先買啦~~


話咁快攪掂,再灑啲蔥和金華火腿粒上面。靚晒~~
不過我覺得份量唔係咁夠,我同阿DO唔夠分呀~~


再黎多碗菜飯。
真係香噴噴~~雖然加咗菜但飯唔會過焾。
仲有碟炒菜心,唔好意思,食咗落肚冇影相~~

到最後:當然把握機會,上完cooking class任何貨品都會有七折㗎!!


不過我都好忍手,只係買少少咋。
因為阿Do去咗日本會幫我抬幾個LC煲返黎送比我~~

想知我買咗啲乜煲,下次再post比大家睇~~


歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言