2014年4月15日 星期二

ABC cooking ~ 杏仁脆餅+芝士酥

成日行過去日本百貨公司都會特登行下basement,
一定排滿晒包裝得又靚又好味嘅甜點。
不過有時食落真係甜到頂唔順....(暈)
剛剛見到ABC有教,
用杏仁片做嘅脆餅和芝士酥, 
又試下好唔好味先~~

今次算係容易做,
材料唔多,
步驟亦唔多,
只要快手快腳唔好比啲牛油溶晒就一定會成功!
弊在我今日狀態麻麻,
傷風又骨痛兼且慢手慢腳,
好彩做出黎總算見得下人。

老師教咗我做快速樂酥皮,
食落又真係脆喎~~


今次分量可以做到8塊,加4條芝士酥。


個別包裝方便送比朋友。
明日要上堂做公仔,正好送塊比老師~~


我咪話做咗8塊,點解個盒得6塊?
嘻嘻...咪係我忍唔到口上完堂就即時食咗一塊囉,
另一塊就送咗比朋友~~

我仲要留番啲比媽咪同細佬佢地,
咁我咪只得一塊食...(慘)






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言