2014年4月17日 星期四

P仔麵包機 ~ 冬甩 (附食譜)

P仔麵包機 ~ 冬甩 (附食譜)

P仔麵包機 ~ 冬甩 (附食譜)

文章日期:03/18/2013 08:00 pm

我記得好耐之前都曾經做過一次用airfryer焗嘅冬甩

之後我就一直冇做過喇。

其實我都幾鍾食冬甩,

最最最like係去舊式麵包舖

好食過嗰啲X心或XX娜連鎖店多多聲!

咁啱見到有本麵包書教用P仔做冬甩,

又再挑起我條根添~~~

肥嘟嘟嘅冬甩,睇見已經流晒口水,用上我最愛嘅LC心型碟,簡直係絕配



今次比較特別,

就係我用了四種唔同嘅方法去做哩個冬甩。

包括:P仔、Miele電蒸爐、Airfryer、油炸。

首先我用P仔打麵糰,打好之後,因為覺得發唔夠呀,所以再追加發酵時間。

跟住做好造型就用Miele第二次發酵,最後分別用Airfryer和油炸。

加埋糖就食得啦!!

如果問我兩者比較,當然係炸比較鬆化,但用airfryer雖然冇咁鬆,不過都一樣咁好味。

比兩個小朋友食用Airfryer焗嘅冬甩,比用油炸嘅健康好多~~

嘻嘻~~油炸就留番比我同阿Do食啦~~


食譜參考「百變麵包機」:

分量:

高筋粉120g

低筋粉80g

即溶酵摔 3g

砂糖30g

鹽2g

牛油25g

蛋液1顆

水+鮮奶 110ml (我自已再減10ml水)



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言