2014年4月9日 星期三

ABC cooking ~ 蛋包飯 + 鮮果吉士忌廉卷

因為啱啱轉咗Trial class料理嘅menu,
今次係做蛋包飯。
唔講唔知,
原來日本係分咗幾款蛋包飯,
我仲以為只得一款,
就係得雞蛋包住啲飯。

另外日本老師仲做教埋我整沙律汁,
酸酸地幾好味,
以後唔駛再出街買現成嘅醬汁。(食少啲防腐劑)

一份都飽肚㗎~~

zoom近啲,滑蛋加埋汁,一絕~~

學咗當然要拿拿聲返屋企實習啦!



學校係用日本蛋,我就用咗美國蛋。
因為蛋黃唔夠色,做起會淺色啲。
下次買番日本蛋做先。

我用咗日本米,
每粒肥嘟嘟,
真係好好味。

兩個小朋友5分鐘內已經KO晒全碟,
仲問我有冇得添食...
最後我食咗一半比埋佢分晒。
已經落order要我再煮比佢地食。

哈哈...連出咗trip嘅阿DO都越洋打長途話一定要等佢返黎煮比佢食~~

跟住到學鮮果吉士忌廉卷蛋~
之前曾經做過綠茶紅豆卷,
今次做法同上次完全唔同。
用咗分蛋法做,
食落非常鬆軟~~
不過最辛苦嘅步驟就係要不停咁攪吉士,
攪到手軟呀!
哈哈...整多啲就可以練吓手臂力。


因為之前都做過好幾次綠茶卷,
所以今次捲都冇之前咁緊張,
都算捲得幾靚仔~~

不過如果吉士可以加多啲就仲好味!!

下次可以改士多啤梨,我最like㗎~~

咁多位blog友,提提大家而家佢地上trial class有優惠(只限4月份),
有member帶來可以$200上堂。
如果想我帶你地去就去fb PM我啦~~








歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

2 則留言: