2014年4月4日 星期五

Le Creuset BIS 18cm ~ 脆炸雞翼配wasabi沙律醬 (附食譜)

我煮炸雞雞都會用airfryer,
唔駛油又炸得香口。
但今次要煮嘅係要用脆漿,
airfryer就用唔到(炸起唔好食),
所以我改咗由LC BIS 代勞。

雖然係要用油炸,
但因為我個BIS只係18cm
用嘅油唔多,
加上BIS儲熱好,
好多時我加咗舊肉落去,
溫度都唔會急劇下降,
就算要分兩轉炸都係好快手攪掂。
用黎炸嘢真係一流~~(唔係BIS糸列都一樣炸到,記得最多加一半油好喇)

睇下啲泡泡~~
急速鎖起啲肉汁,炸好非常多juicy。

外脆內多汁,
我兩個小朋友一口氣每人食咗三隻呀。



脆炸雞翼配wasabi沙律醬食譜:
材料:
雞翼大size8隻

醃料:
鹽1/3tsp
魚露 1/2TSP
雞粉 1/2tsp
糖3/4tsp
生粉 1/2TSP

wasabi 沙律醬
蛋黃醬3TSP
wasabi 3/4TSP (終於辣啲就加多啲)
冰水 1 1/2TSP
(合部混合備用)

脆漿:
低筋粉4TSP
發粉1/3tsp
生粉1TSP
清水5TSP
油1/2TSP (先把以上材料攪勻,等半小時,再加入油,備用)

做法:
1. 雞翼先用醃料醃片刻,沾上脆漿,放入滾油內炸至金色
2. 拌wasabi 沙律醬食。

歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言