2014年4月17日 星期四

Le Creuset Skillet Grill 煎靚牛扒

Le Creuset Skillet Grill

Le Creuset Skillet Grill

文章日期:11/15/2012 05:26 am
好耐之前趁sogo減價,
買咗幾個Le Creuset 煲返屋企用(諗起都辛苦,重到死呀)
其中一隻Skillet Grill我十分喜愛用,
以前煎牛扒總係唔多靚仔,
同埋好容易過熟,
但自從用咗哩隻skillet grill
我好少會失手,
而且而家越用越靚,
油都唔係加好多。
真係冇買錯~~

今日午餐我又用佢去煎扒,
睇吓效果如何?

一個字形容,正!!!


我用咗少少鹽、黑椒粉、蒜粉醃十五分鐘,
跟住每邊煎分半鐘,再反轉,煎到有格仔紋,靚晒,五成熟,食得~~

留意番如果塊扒薄,唔駛煎咁耐!!我哩塊差唔多3/4吋厚。



過咗幾日我又再煎,一樣無難度,又靚仔又juicy~~

歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言